Ikaalisten matkatoimisto
Paras tapa vaihtaa vapaalle

Matkan varaaminen

Miten varaan tai katson päivän hintoja verkkosivuilta?

Olemme ottaneet uuden verkkosivun käyttöön vuoden alussa. Ohessa opetusvideo siitä miten uusi verkkosivu toimii ja miten löydätte etsimänne informaation. Mikäli ette löydä haluamaanne tietoa, ottakaahan rohkeasti yhteyttä toimistoomme 0345800 (ma-pe 09-17). Voitte myös viestittää meille Facebookissa tai lähettää sähköpostia matkat(at)ikaalistenmatkatoimisto.fi -osoitteeseen.

 

Onko matkan hinta sama netistä ja puhelimella varattaessa?

On. Matkan hinta on sama varattaessa netistä (matkakaupastamme), puhelimella tai paikanpäällä konttorissamme. Kun soitat toimistoomme puh. (03) 45 800, maksat puhelusta normaalin paikallispuhelumaksun verran. Emme peri myöskään toimitusmaksua.

Pystyykö nettisivuiltanne varaamaan lasten paikkoja?

Kyllä pystyy. Jos et kuitenkaan löydä haluamaasi ota yhteyttä suoraan toimistoomme, puh. (03) 45 800, ma–pe klo 9–17. Voit vaihtoehtoisesti jättää meille varauspyynnön.

Voinko varata sviitin / perhehuoneen / allergiahuoneen tai muun erikoishuoneen tai -hytin Ikaalisten Matkatoimistosta?

Kyllä. Mikäli haluamasi huone tai hytti ei ole varattavissa matkakaupassamme, ota yhteyttä toimistoomme, puh. 03 45 800 ma–pe klo 9–17.

Saako Tallink Siljan Club One -kortilla pisteitä Ikaalisten Matkatoimiston kautta varatuista matkoista?

Saa. Pisteitä kertyy laivamatkoista Tallinkilla ja Silja Linella. Ilmoita kortin numero meille varauksenteon yhteydessä. Kortin numeron voi ilmoittaa meille myös myöhemmin, mutta se tulee kuitenkin tehdä ennen lähtöpäivää sekä mieluiten hyvissä ajoin. Tarvitset matkasi varausnumeron Club One -kortin numeron ilmoittamista varten.

Huomioithan, että laivayhtiö antaa laivamatkoista pisteitä aina sille henkilölle, jolle kortti kuuluu. Kaikkien matkustajien mahdolliset Club One -korttien numerot kannattaa siis ilmoittaa, myös rinnakkaiskortit.

Jotta pisteitä kertyisi, Club One -kortin haltijan täytyy itse olla matkustajana matkalla, ei riitä että pelkästään varaa tai maksaa matkan. Club One -pisteitä ei kerry hotellin osalta, vaikka yövyttäisiinkin Tallink-ketjun hotellissa.

Voiko Club One -pisteitä käyttää Ikaalisten Matkatoimistosta varattuun matkaan? Saako teiltä alennusta Club One -kortilla?

Club One -pisteitä ei voi käyttää Ikaalisten Matkatoimistosta varattuun matkaan. Kauttamme voi ainoastaan kerätä pisteitä Club One -kortille, ei käyttää niitä. Jos haluat käyttää keräämiäsi pisteitä, sinun täytyy varata matka suoraan Tallink Siljalta.

Club One -kortilla ei saa alennusta kauttamme varatuista matkoista. Poikkeuksena Visbyn risteilyt, joihin saa alennusta, jos on vähintään yksi Club One -kortti per varattu hytti.

Usein kysyttyä

Matkaliput ja matkustusasiakirjat

Kokoonnuttaessa satamiin liput ovat noudettavissa Ikaalisten Matkatoimiston matkanjärjestäjätiskillä olevalta virkailijaltamme. Jos matkaan on lähdetty jo Suomen puolella matkatoimiston bussilla, liput saa kuljettajalta. Lentoliput lähetämme matkustajille etukäteen ennen matkaa...

Lue lisää

Kuljetukset ja lisäpalvelut

Katso kysytyimmät kysymykset ja löydä vastaukset. Lue lisää Ikaalisten Matkatoimiston kuljetuksista!

Lue lisää

Omalla autolla matkalle

Matkapaketteihimme saat oman auton mukaan – helposti ja edullisesti!

Lue lisää omalla autolla matkustamisesta

Lisää Ikaalisten Matkatoimistosta

Ikaalisten Matkatoimisto

Ikaalisten Matkatoimisto Oy on suomalainen, sydämeltään ikaalislainen perheyritys, joka on toiminut vuodesta 1991. Yritys valmistaa, myy ja toteuttaa kaikki matkansa itse. Näin yritykselle on kehittynyt laaja asiantuntemus, joka varmistaa matkojen onnistumisen. Joka vuosi yrityksemme vie ulkomaille yli 120.000 suomalaista.

Lue lisää

Pakettimatkalle vai omatoimimatkalle? – 6 syytä valita valmis pakettimatka

Lomamatkaa suunnitellessa tulee vastaan kysymys, suunnitellako itse matka alusta loppuun vai valitako valmismatka? Molemmissa vaihtoehdoissa on hyvät puolensa...

Lue lisää